Brielse dankbaarheid en inzicht.
Gisteravond, 19-06-2022, krijg ik, Martin, een telefoontje voor een waadopdracht in Brielle.
Ik zet de opdracht in het systeem en geef Ronald aan dat ik morgenochtend komt.
Vandaag, 20-06-2022, vroeg opgestaan en gereed gemaakt om de deur uit te gaan voor een aantal openstaande opdrachten.
Belt Stephan, ook een mede collega zoeker van de stichting Gevonden-verloren.nl, wat ik vandaag gaat doen.
Ik geef aan welke opdrachten ik vandaag gaat oppakken en hij zegt “mooi dan ga ik met je mee”.
Samen met Stephan eerst naar Brielle.
We ontmoeten Ronald en stellen ons voor en hij legt uit waar en hoe de telefoon en de bril te water zijn geraakt.
Brielse dankbaarheid en inzicht van ook onze emoties bij zoekopdrachten
Ronalds emotie.
Die man is een 🐻van een vent, handen als kolenschoppen….
Lekker knijpen tijdens de kennismaking.
De bril was laatste cadeau die hij had gekregen van zijn overleden vader.
Toen Martin ermee bovenkwam, waren de tranen zichtbaar, een prachtig emotioneel moment.
Ik, Stephan, ving hem op….
Even in plaatjes denken.
Groot, 🐻 en opvangen.
Past voor mij, in het rijtje mooiste Gevonden-Verloren momenten 💖🙏
Deze klus hadden we snel voor elkaar.
Lees het verslag van Ronald
Ha Martin en Stephan,
Wat was ik blij op het moment dat je met mijn brilletje (waar ik een grote emotionele aan hecht) boven water kwam.
Ik was er zelfs geëmotioneerd door.
En dan 1 min later mijn telefoon met de nodige pasjes, man man wat was ik blij.
Na afloop even een bakkiekoffie en de nodige belevenissen vertellen die jullie hebben meegemaakt.
Jouw collega Stephan is ook een prachtkerel.
Tijdens de verhalen viel mij op hoe gepassioneerd jullie zijn in hetgeen wat jullie doen.
De duidelijke uitleg over de voldoening die jullie ervan krijgen is iets waar je als buitenstaander eigenlijk nooit bij stilstaat.
Totdat je iets dierbaars verliest of kwijtraakt en het uiteindelijk teruggevonden wordt.
Het is mij nu dan ook duidelijk dat dit van een nog grotere emotionele lading kan zijn als dat ik ooit gedacht had.
Nogmaals bedankt voor het snelle vinden van mijn brilletje en telefoon,…toppie
P.s.
Ik had mijn telefoon even afgespoeld onder lauwwarm water en even naar EZ-fix Brielle gebracht.
20 min later opgehaald en niets mee aan de hand, dus doet het weer.
Stephan en Martin gingen daarna verder.
Op weg naar een nieuw avontuur.
Prachtige, emotionele opdrachten uitvoeren met onze mooie stichting.
Hier doen wij het als stichting voor!!
Help ons mee en deel onze berichten!
Via deze link heeft u alle sociale mediakanalen in 1 x bij de hand:
Volg ons op Youtube, Instagram en Facebook
“Onze passie, uw geluk”.